Et sted i livets efterår
BILLETPRIS: kr. inkl. gebyr
Dato: mandag D. 2. januar '23
Tid: Kl. 10.00
Døre og bar åbner: KL.

Venue: Taastrup Kulturcenter
Pladser: Unummererede
  • mandag 2. januar '23 KL. 10.00
  • Et sted i livets efterår

Om projektet

”Et sted i livets efterår” er en fotoudstilling om ældre mennesker og deres liv.

Idéen startede i 2020 og gik ud på at portrættere mennesker i en sen alder, hvor de skulle fortælle om deres liv så langt tilbage de kunne huske. Flere fortalte om deres barndom og ungdom, samt familie og børn, men også om deres arbejde og hvordan det var at leve under krigen. Til trods for at være blevet ældre kunne de fleste dog også glæde sig over det gode i livet. Fælles for dem alle var, at de havde en historie at fortælle.

Ingen af personerne var vant til at sidde foran et kamera.

På udstillingen kan du se udvalgte billeder fra serien.

Om fotografen

”Fotografens indlevelsesevne i personlige historier gør ham til en dygtig personinstruktør, som evner at få folk til at slappe af og levere mærkbare udtryk. Han formår altid at ramme både et personligt portræt og et teknisk afbalanceret billede, til stor fornøjelse for dem han fotograferer og dem der ser hans billeder”.

Udstillingen starter fra d. 2 januar til og med til den d. 31 januar og kan opleves i Caféen.

ADRESSE

Taastrup Kulturcenter